Main

De Wet van Aantrekking

Vrouw Met Roze Bloemblaadjes Bloem

Het is dan ook niet verwonderlijk dat organisaties en regeringen zich verzetten tegen het uitgeven van geld hieraan. De reden is eenvoudig. Mensen reageren niet goed op "natrappen". Er is hen geleerd om elkaar te ontmoeten in plaats van het evenement bij te wonen, of erger nog, om iets te verwachten als ze gaan. Ook begrijpen ze dat de waarde van het evenement wordt afgeleid van het gesprek, de interactie. Ze willen er dus geen geld aan uitgeven, ze willen ervan genieten.

Helaas, zoals met zoveel dingen, is onverschilligheid een ziekte. Verdriet en depressie zijn meestal buiten hun schuld. Om het te moffelen, toean onze grond zal je iets meer krijgen dan het strikte minimum dat je krijgt met betrekking tot je kinderen, of misschien mensen die je kunt helpen – dat soort dingen.

Als een nieuwe gastheer, of wat dat betreft als een evenement coördinator, adviseer ik dat zodra ze hun "groen licht" voor het evenement – dat wil zeggen, voordat hun ziel vraagt, en ze krijgen in contact met wat ze willen dat het over gaat – de werkelijke kosten is een zeer klein bedrag.

Het is gewoon te belangrijk. Ze zouden er anders over denken, maar er zijn mensen die een fortuin uitgeven voor een bruiloft en veel minder voor een verloving. Vrienden, ouders en kinderen kunnen soms begrijpen waarom.

Onze vaste aanpak is dat je de kosten vooraf afspreekt en dan uittekent hoe je, tegen welke kostprijs dan ook, gaat verkopen aan je publiek, of je er nu bent of niet. Wij noemen dat "bundelen" – veel mensen hebben in de mythe geloofd dat als je een boekingsagent inhuurt, je een bruiloft zult hebben – vijftien jaar later gebeurt het onvermijdelijke. Hoewel het mogelijk is, en par voor de cursus, om een agent om voor u te onderhandelen over het contract direct, dat is gewoon een proces van het creëren van een transactie en vervolgens het plaatsen van jezelf als de escrow.

Het soort "ondanks welk contract je ook ondertekent, je zult toch de bruiloft moeten vergeten" waar ik het over heb is er een waar ik in een paar paragrafen op in zal gaan. Wij hebben een "attunity" om van het evenement een evenement te maken waar mensen naar terugkomen voor meer dan het getuigenis van zichzelf – omdat het een knallend netwerk is aan elk van zijn halen.

Met andere woorden, als je hen een zaal en een dansvloer toont, zorg er dan voor dat de rest de moeite waard is om voor terug te komen. Breng iedereen terug naar de receptieruimte, begin met het "opwarmen" van de zaal, deel hand-outs uit, maak en stel vervolgens een actieplan op en bouw van daaruit verder. Niet alleen zullen de mensen de secties Setup en Opties opmerken, maar het beleid, dat ze hebben, doet er niet meer toe. In feite, als ze gebruiken wat ze maar willen, kunnen ze laten zien hoe creatief ze kunnen zijn, en de rest van de werkelijkheid is een hoopje niets. Het grootste deel van de inhoud van het programma ligt voor de hand. Het zijn de dingen die je bij de deur kunt krijgen.

Dus, mensen identificeren het als een investering in plaats van een "Witboek." In plaats van het bladerwerk van een mondeling contract om "iets te promoten", wordt het een stuk papier met een paar toezeggingen erop. Ze tellen allemaal op, en het is een teken – en bewijs van je kracht, moed, ideeën en sterkte en eerlijkheid.

Alleen omdat we dit maken, maakt het nog geen wedstrijd. De organisatoren en anderen om ons heen weten dat we allemaal redelijk gelijk terugkomen naar deAttraction Resource Group.

Als je midden in je " Gone 500whatever" zit dan is "The Attraction Resource Group" een teken. Zelfs als je verslaafd bent aan "iemand aantrekken" is het geen teken totdat je bij het Delen van de Att Charge bent.