BedrijfsdienstWat is een Touring Car?

De meest voor de hand liggende is de tourer.

Wat is een toerwagen? De meest eenvoudige definitie is een “Toerwagen“, maar het is niet zomaar een vakantie-auto. Deze auto’s hebben de functionele voorzieningen en sterke luxueuze kenmerken van auto’s uit de echte afstand. Zorg ervoor dat u bij uw volgende auto-aankoop kijkt naar de prijs en het uitgebreide gamma.

De eerste indruk van een auto is vaak de laatste indruk. Dus, hoe weet je welke de beste is als je hem nog niet getest hebt? De beste manier om de beste auto te ontdekken is door hem te testen. Sterker nog, een proefrit maken is de beste voorbereiding op uw aankoop. Misschien vraagt u zich af wanneer en hoe u een auto moet testen. Wij raden u aan om een proefrit te maken voordat u tot financiering en aankoop overgaat. Op deze manier krijgt u alle aspecten van de auto te testen als de allereerste indruk. Zodra u klaar bent met de proefrit, zou u meer over de auto moeten weten dan toen u voor het eerst een voet op het voorterrein van de dealer had gezet. Is het een citroen? Wel, u zult genoeg citroenloze ervaringen hebben met inbeslaggenomen en in beslag genomen auto’s. Citroen wetten zijn wetten die betrekking hebben op gebruikte voertuigen; dus citroenloze auto’s zijn minder in de kosten en zorgen. Citroen wetten zijn verschillend in elke staat, maar de belangrijkste doelstellingen voor het citroenvrij maken van een auto zijn reparatie, garantie, vaststelling van het voertuig, en fraude.

Er is een groeiende behoefte van mensen om hun eigen voertuigen te onderhouden. Er is ook een opkomende behoefte aan uitstekende monteurs bij te wonen om die voertuig behoeften. Stelt u zich eens voor dat u op weg bent naar uw werk en dat er verderop een kleine file staat. U hebt moeite om uw ogen op het display te krijgen voor updates over de invloed van de file op het woon-werkverkeer in de ochtend. Plotseling geeft uw navigatiesysteem een voorvertoning van een trackinglocatie die u heel goed zou kunnen helpen om op tijd op kantoor te komen. Dit specifieke scenario kan tijdverspilling zijn en u wilt niet eens een file hebben. Hoe ga je dit oplossen?

Autodealers zoals Subaru en Honda hebben een paar onnodige stappen ondernomen om hun groeiende klantenkring ‘op te lossen’ door meer waarde te leveren.

Met de komst van het internet zijn mensen zoals kopers in staat geweest om de fysieke autoshowroom te ontvluchten, in plaats van de hele dag te besteden aan onderhandelen en dat omvat onderhandelen over kilometerstand, service en prijs. Autodealers zijn gedwongen hun interne waarden te verbeteren, zodat klanten een betere deal kunnen krijgen buiten hun dealerbedrijf. In plaats van klanten te verliezen aan een andere dealer, worden de autobedrijven nu gedwongen om meer ‘stap-voor-stap’ te denken in plaats van fundamenteel, waardoor zij minder ruimte hebben om te onderhandelen. Met minder ruimte voor onderhandeling zal het onderhandelingsproces zeker intenser worden en meer schade toebrengen aan de bottom line van het dealerschap.

Het Internet zal niet zoals het Midden-Oosten zijn, maar de klachten van de consument, met inbegrip van garantieclaims, financiering en verzekering, leggen de last van de autoaankoop bij de consument. Doen autokoop- en financieringsmaatschappijen genoeg om bij te blijven?

Veel auto’s worden nog steeds gekocht op door dealers georganiseerde evenementen zoals APW. Deze auto’s worden meestal gekocht met een minimum aan compromissen, maar met de beste inspanningen van de dealer. Er is een groot verschil tussen de aankoop van een drie jaar oude auto van een plaatselijke “eigenaar” die uiteindelijk naar het volgende dealerniveau wil opklimmen. Het verschil is dat hij misschien net gekocht is bij de plaatselijke dealer, maar dat hij gekocht is bij een artikel dat twintig keer zijn waarde vertegenwoordigt. De APW (approved pre-warranty) auto’s, als ze niet voorbij de felbegeerde ASE (approved pre-service) niveau, blijven bij dat dealerschap in afwachting van hun ASE status. Het is de investering van je leven om een ASE (approved pre-service) auto te kopen, maar we vergeten vaak dat deze auto’s nog maar drie jaar oud zijn!

Financieringsmaatschappijen bevorderen ook de financiering van nieuwe auto’s door het creĆ«ren van hoogrentende, kortlopende leningen die vaak net zo slecht blijken te zijn voor de meeste autokopers. Inbeslagnames zijn ook op de stijging, als deze consumenten stoppen met het betalen van autoleningen, die zij kunnen te wijten aan het vinden van werk-alternatieve redenen of gewoon om eruit te komen van de auto.

Dus, zelfs met alleen de eerbetoon van een ASE (approved pre-service) auto, kan een nieuwe auto finance manager u misleiden in de overtuiging dat je hebt bereikt de optimale inruilwaarde, wanneer in werkelijkheid zijn ze gewoon proberen om de hoogste prijs die ze kregen van de magazijnbeheerder, die een van de laagst gewaardeerde eenheden op de kavel kan zijn overeenkomen.